Vězenská poradna

Pro klienty, do jejichž života zasáhlo věznění

jsou určené

Individuální poradenství jednorázové (1x setkání s poradcem) je základní poradenství, které je poskytováno v délce 60 minut (nebo dle vašeho požadavku), probíhá na určeném konzultačním místě, ve stanovém čase.

K této službě obdržíte zdarma 1 výtisk knihy Manuál pro vězně aneb vše, co potřebujete vědět o životě za mřížemi, jako propagační materiál.

Cena: kalkulace vám bude zaslána

Napište nám:

Mám zájem o službu: Individuální poradenství jednorázové


(pole označená * jsou povinná)

Individuální poradenství dlouhodobější je definováno jako poradenství na sebe navazující, zejména v souvislosti s řešením dlouhodobějších problémů.

Schůzka je v délce 90 minut jedenkrát v týdnu (čas a termín dle dohody). 

Četnost setkání této poradenské služby lze rozšířit dle vašich požadavků. K této službě obdržíte zdarma 1 výtisk knihy Manuál pro vězně aneb vše, co potřebujete vědět o životě za mřížemi, jako propagační materiál.

Cena: kalkulace vám bude zaslána, platba za tuto formu poradenství probíhá měsíčně, částka je splatná zpravidla do konce aktuálního měsíce na následující měsíc.

Napište nám:

Mám zájem o službu: Individuální poradenství dlouhodobější


(pole označená * jsou povinná)

Telefonické poradenství probíhá formou, kdy po splnění daných podmínek náš poradce kontaktuje svého klienta. 

Telefonický kontakt je uskutečněn v trvání 20 minut. Po odeslání formuláře budete kontaktováni našim poradcem, který si s vámi dohodne přesný termín telefonického kontaktu v souvislosti s poradenstvím, a dále vám sdělí způsob uhrazení platby za tuto službu. 

Po uhrazení vaší platby za tuto službu na účet č. 670100-2216746660/6210 bankovní spojení: mBank S.A), proběhne telefonická poradenská činnost, v předem dohodnutém termínu.

Cena: 500 Kč (neplátce DPH)

V ceně je zahrnut 20 minutový telefonní hovor, při kterém poradce provádí konzultaci se svým klientem. Po uplynutí stanoveného času dochází k přerušení telefonního hovoru.

Aby proběhlo telefonické poradenství v pořádku, doporučujeme vám zdržovat se v dohodnutém termínu na klidném místě. Pro bezproblémový průběh hovoru je důležité, aby si klient vytvořil klidné prostředí – aby hovor nebyl nikým rušen, byl pro obě strany srozumitelný, aby bylo možné zajistit optimální podmínky pro diskusi.

Napište nám:

Mám zájem o službu: Telefonické poradenství


(pole označená * jsou povinná)